همه چیز درباره کارت گردشگری دبی – یکی از مهمترین خدماتی که کشورها در جهت کاهش هزینه ها و تشویق برای استفاده از تفریحات گردشگری برای توریست ها در نظر میگیرند ارائه کارت های گردشگری است. استفاده از کارت های گردشگری تا حد زیادی هزینه های مسافران را کاهش می دهند.

این کارت ها در انواع مختلفی صادر شده و در اختیار توریستها قرار میگیرد. دبی هم مانند برخی از شهرهای توریست پذیر با ارائه کارت گردشگری امکانات رفاهی مختلفی را برای گردشگران در نظر گرفته است. با دارا بودن کارت های گردشگری دبی و اخذ بلیط در بهترین و ارزانترین زمان سفر به دبی می توانید هزینه های خود را اقتصادی تر مدیریت کنید. در این مقاله با همه چیز درباره کارت گردشگری دبی آشنا می شوید.

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی

 

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی

یکی از کارت های گردشگری دبی iVenture Card  نام دارد. با دارا بودن این کارت تا 60 درصد تخفیف می توانید از تفریحات و برخی از رستوران ها استفاده کنید. کارت آیونچر از 36 ساعت تا بیشتر از 14 روز را پوشش می دهد . برای تهیه این کارت باید به سایت  iventurecard و .dubaipass مراجعه نمایید. از آنجایی که میزان تفریحات و نقاط گردشگری در دبی بسیار زیاد است و در سالهای اخیر و هم سو با سایر شهرهای مطرح دنیا شهر دبی نیز پیشرفت چشمگیری در صنعت گردشگری داشته است تهیه این کارت می تواند هزینه های سفر و تفریحات شما را کاهش دهد.

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی – باید اذعان کنیم برخی تفریحات و صرف غذا در رستوران ها هزینه بر است، بنابراین استفاده از کارت های گردشگری دبی گزینه مناسبی برای سفری اقتصادی است. اگر قصد سفر چند روزه به دبی دارید استفاده از این کارت های گردشگری توصیه نمی شود. هزینه این کارت گردشگری نسبت به دوره حضور شما در دبی متفاوت است. اما معمولا برای کودکان 44 تا 430 یورو و برای بزرگسالان 51 تا 550 یورو می باشد. اگر با خانواده به دبی سفر می کنید مطالعه مقاله بهترین هتل های خانوادگی دبی می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass 

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی – یکی دیگر از کارت های گردشگری که شهر دبی برای توریست ها در نظر گرفته کارت Dubai Flexi است. با خرید این کارت می توانید تا 30 درصد تخفیف برای استفاده از 3 تا 5 جاذبه شهر دبی استفاه کنید. با اخذ تور دبی می توانید از گشت شهری که برای شما در نظر گرفته شده است به بازدید از شهر بپردازید، ممکن هم هست که بخواهید خودتان به سراغ دیدن جاذبه های گردشگری دبی بروید که در این صورت بهتر است با استفاده از کارت های گردشگری هزینه های خود را کاهش دهید.

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی

 

کارت گردشگری دبی سلکت –   Dubai  Select

با دریافت این کار هزینه های خود را تا 50 درصد کاهش می دهید، در زمان خرید کارت این امکان را دارید تا 3 تفریح را به دلخواه انتخاب و معرفی کرده و با دبی سلکت از انها استفاده نمایید.

کارت  گردشگریdubai Flexi Pass  Attractions    

یکی دیگر از کارت های گردشگری که برای توریست ها تدارک دیده شده است کارتPass Dubai Flexi Attractions  است که با تهیه آن تا 30 درصد هزینه های گشت و گزار شما کم می شود.

با دریافت این کارت می توانید 3 تا 5 تفریح را به انتخاب خودتان برگزینید و تا 30% از تخفیف استفاده کنید. با دارا بودن این کارت امکان استفاده از تفریحاتی مانند پارک آبی آتلانتیس، تور سافاری، بازدید از شهر از بالای برج خلیفه و آکواریوم و باغ وحش زیر آب استفاده کنید.

کارت گردشگری  Dubai Unlimited Attraction Pass

با خرید این کارت می توانید تا 50 درصد تخفیف برای بازدید از جاذبه های دیدنی و مکان های گردشگری استفاده کنید. استفاده از این کارت محدودیتی ندارد و امکان استفاه 5 روز متوالی از آن وجود دارد.

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی

 

کارت گردشگری  Dubai All Inclusive Pass

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی – یکی دیگر از کارت گردشگری دبی که خدمات گردشگری بسیاری را برای مسافران فراهم می کند کارت Dubai All Inclusive Pass است. می توان گفت این کارت یکی از بهترین کارت ‌های گردشگری دبی است که می ‌توانید آن را در پکیج‌های 2 روزه، 3روزه، 4روزه، 5روزه و یا 7 روزه روزه خریداری کرد. نکته جذاب در اخذ این کارت این است که می توانید  از ۳۵ جاذبه یا فعالیت‌های تفریحی این شهر ، رایگان و بدون محدودیت بازدید کنید.

استفاده از کارت های گردشگری گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای خارجی و خرید است. چرا که امکان بهره مندی از تخفیف ها و به میزان قابل توجهی برای متقاضی فراهم است.

ghasrangasht call banner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *