هتل کریستال سندز

جزیره مافوشی یکی از جزایر زیبای کشور مالدیو می‌باشد.این جزیره بیشتر به خاطر اقامتگاه‌هایی که در آن وجود دارد معروف شده است. در طول سال افراد زیادی برای بازدید از این جزیره زیبا به کشور مالدیو می‌آیند. با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه گردشگران مسئله خدمات رفاهی مخصوصاً اسکان می‌باشد، سوال اکثر گردشگرانی که قصد سفر به این جزیره را دارند این است که بهترین هتل برای اقامت در این جزیره کدام هتل است؟اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید چرا که ما در این مقاله تحت عنوان هتل کریستال سندز به معرفی یکی از بهترین هتل های این جزیره و دادن اطلاعاتی درباره شهر مافوشی می پردازیم.

جزیره مافوشی

جزیره مافوشی بعد از جزیره ماله که پایتخت کشور مالدیو است  پر بازدید ترین جزیره این کشور به حساب می آید. این جزیره به واسطه داشتن سواحل زیبا و جذاب توانسته است که رضایت اکثر گردشگران را به خود جلب کند. آب و هوای شهر مافوشی تحت تاثیر اقیانوس هند یک آب هوای گرم و مرطوب می‌باشد.هوای این جزیره در فصل تابستان بسیار گرم است شاید به همین دلیل باشد که اکثر گردشگران فصل پاییز و زمستان را برای سفر به این جزیره انتخاب میکنند.

این جزیره سواحل زیبایی دارد که از مهمترین آنها میتوان به ساحل بیکینی، ساحل مرجان، ساحل ورزش های آبی و ساحل عمومی اشاره کرد.به جز سواحل یکی دیگر از دلایل شهرت و محبوبیت این جزیره وجود اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیبایی است که در این جزیره قرار دارند.یکی از بهترین هتل های این جزیره هتل سه ستاره  کریستال سندز است که در ادامه به معرفی کامل این خواهیم پرداخت ولی قبل از هر چیزی نیاز است که این نکته را به شما یاد آور شویم بهتر است بجای سفر شخصی به کشور مالدیو و جزیره مافوشی از طریق تور مالدیو و با آژانس های معتبر توریستی مانند آژانس توریستی مسافرتی قصران گشت این کار را انجام دهید چرا که این کار علاوه بر پایین آوردن مخارج شخصی شما باعث میشود از مکان های دیدنی بیشتری دیدن کنید.

هتل کریستال سندز

معرفی هتل کریستال سندز

همانگونه که در قسمت‌های قبلی به شکل سربسته به این موضوع اشاره کردیم هتل کریستال سندز در جزیره یا همان شهر مافوشی قرار دارد. این هتل به واسطه داشتن موقعیت جغرافیایی خوبی و همچنین امکان دسترسی آسان به مکان های گردشگری و جاذبه‌های دیدنی شهر مافوشی جز هتل‌های محبوب برای گردشگران می‌باشد. در مورد ویژگی‌های ظاهری این هتل باید بگوییم که معماری این هتل بسیار زیبا می باشد. اطراف این هتل را یک باغ زیبا و سرسبز فرا گرفته است  همین موضوع می‌تواند باعث شادابی و نشاط شما شود.

اکثر عوامل و پرسنل این هتل به زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی اسپانیایی،تامیل، ویتنامی،چینی و هندی مسلط هستند. یکی از مشکلات این هتل این است که پارکینگ مخصوص ندارد و این ضوع می‌تواند برای افرادی که با ماشین‌های شخصی به این شهر سفر می‌کنند کمی نگران کننده باشد این افراد باید ماشین های خود را در پارکینگ‌های شخصی پارک کنند البته چند پارکینگ شخصی در نزدیکی این هتل وجود دارد.

این هتل اتاق‌های متنوعی دارد اتاق های این هتل شامل اتاق‌های استاندار،د اتاق‌های دوبل دولوکس با بالکن و چشم انداز رو به جزیره، اتاق های فول امکانات رو به ساحل و اتاق دوبل سوپرییر با بالکن، شما میتوانید با توجه به تعداد نفرات و همچنان ویویی که مد نظر دارید یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کنید.

امکانات هتل کریستال سندز

این هتل علی رغم اینکه یک هتل سه ستاره است اما امکانات بسیار عالی و در حد هتل های پنج ستاره دارد که باعث رفاه و آسایش شما در مدت زمان اقامتتان خواهد شد.

شما در هتل کریستال سندز امکان دسترسی به امکاناتی مانند ساحل اختصاصی،اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس  و صبحانه کامل و رایگان را دارید.یکی دیگر از امکانات مهم در این هتل امکان استفاده از اینترنت پرسرعت با وای فای رایگان می‌باشد.ضمن اینکه پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرش و ارائه خدمات به شما می‌باشد. شما از همه امکانات این هتل می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید. اما امکانات دیگر مانند شستن لباس که شامل خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی می‌باشد وهمچنین امکانات دیگری مانند باربیکیو نیز دارد.

ولی این امکانات رایگان نمی‌باشد و شما باید مبلغی را بابت این امکانات پرداخت کنید. این هتل یک تور گردشگری به منظور آشنایی شما با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جزیره مافوشی برگزار می‌کند.

هتل کریستال سندز

امکانات تفریحی هتل کریستال سندز

با توجه به اینکه یکی از لذت‌های سفر تفریحاتی است که در سفر می‌توان انجام داد انتخاب هتلی که بتوان در آن تفریحات مفرحی انجام داد، برای گردشگران بسیار مهم است.

با توجه به ساحلی بودن هتل کریستال سندز، شما میتوانید ورزش‌ و تفریحاتی مانند موج سواری، ماهیگیری و دوچرخه سواری را با پرداختن هزینه های جزئی انجام دهید.

رستوران هتل کریستال سندز

رستوران هتل نقش بسزایی در کیفیت و یا عدم کیفیت هتل بر عهده دارد هتل کریستال سندز یکی از بهترین رستوران‌های جزیره مافوشی را دارد که در آن انواع غذاهای مدیترانه‌ای، آمریکایی، ایتالیایی و تایلندی در آن توسط بهترین سرآشپزها طبخ می‌شود. پیتزاها و غذاهای دریایی این رستوران جز غذاهای فوق العاده جزیره مافوشی به حساب می‌آیند. شما برای وعده ناهار و شام باید مبلغی را پرداخت کنید ولی وعده صبحانه که به صورت سلف سرویس و با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌شود کاملاً رایگان می‌باشد.

ما در این مقاله تحت عنوان هتل کریستال سندز مافوشی به بررسی این هتل زیبا پرداختیم و امیدواریم که شما با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در مورد این مقاله به دست آورده باشید.

امکانات هتل

  • اینترنت بی سیم
  • پارکینگ
  • ترانسفر فرودگاهی
  • پذیرش 24 ساعته
  • فضای سبز
  • لابی
  • رستوران