هتل کوکون مالدیو

کشورهای جنوب آسیا در سال‌های گذشته توانسته اند با بهره گرفتن از موقعیت جغرافیایی خوبی که دارند و فراهم  آوردن زیرساخت‌های لازم رفاهی قدم بلندی در جذب توریست داشته باشند. جمهوری مالدیو کشوری با ۱۲۰۰ جزیره مرجانی یکی از جزایر اقیانوس هند واقع در قاره آسیا می‌باشد. پایتخت این کشور شهر ماله است که تقریباً یک چهارم جمعیت ۴۳۰ هزارنفری این کشور را در خود جای داده است.

مساحت جزیره مالدیو ۲۹۸ کیلومتر مربع می‌باشد این کشور از جزیره‌های زیبایی تشکیل شده است که هر کدام به تنهایی می‌توانند یک مقصد زیبا و جذاب برای گردشگران باشند. یکی از جزیره‌های زیبا و شگفت انگیز کشور مالدیو جزیره اوکولهوفیلنو است که به واسطه داشتن هتل‌های لوکس و لاکچری و همچنین اقامتگاه‌های سنتی مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است.یکی از بهترین هتل‌های این جزیره هتل کوکون مالدیو می‌باشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به کشور مالدیو سفر کنید و دوست دارید در مورد این هتل اطلاعاتی داشته باشید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید چرا که ما در این مقاله تحت عنوان هتل کوکون مالدیو که یکی دیگر از سری مقالات سایت قصران گشت می‌باشد به بررسی و معرفی کامل این هتل پرداخته ایم.

ویژگی های ظاهری هتل کوکون مالدیو

هتل کوکون یک هتل ۵ ستاره می‌باشد که در یکی از جزیره های خوش آب و هوای کشور مالدیو قرار دارد. این هتل ترکیبی از طراحی معاصر ایتالیایی و طبیعت بکر جزیره  اوکولهوفیلنو میباشد. اگر بگوییم خود این هتل یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور مالدیو می‌باشد اغراق نکرده ایم.در قسمت‌هایی از این هتل می‌توانید ساحل‌هایی را ببینید که با ماسه‌های سفید و آب فیروزه‌ای، زیبایی وصف ناپذیری دارد. علاوه بر محیط بیرونی زیبای این هتل این هتل از داخل نیز به دلیل داشتن دکوراسیون زیبا که طراحی آن بر عهده یک طراح مطرح ایتالیایی بوده است بسیار چشم نواز است. به شکل کلی شما با رفتن به این هتل می‌توانید یک شاهکار هنری را که پس زمینه آن اقیانوس هند است را ببینید. بدون شک این هتل می‌تواند بهترین انتخاب شما برای اسکان در کشور مالدیو و جزیره اوکولهوفیلنو باشد.

هتل کوکون مالدیو

اتاق های هتل کوکون مالدیو

در قسمت قبلی مقاله به معرفی کلی هتل کوکون مالدیو پرداختیم.اما در مورد اتاق‌های این هتل باید بگوییم که این هتل در مجموع ۱۵۰ اتاق دارد که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته ،سه تخته و سوئیت‌ها می‌شود. اتاق‌های این هتل به سبک بسیار خاصی طراحی شده است که باعث سر ذوق آمدن همه گردشگران شده میشود. جالب است که بدانید برای هر سوئیت یا اتاق یک ساحل خصوصی شنی در نظر گرفته شده است و همین موضوع باعث میشود که شما خیلی راحت و بدون هیچ گونه مزاحمتی بتوانید آفتاب بگیرید و ریلکس کنید.

اتاق‌های این هتل توسط پوشش گیاهی خاصی احاطه شده است و همین موضوع باعث خاص شدن اتاق‌های این هتل شده است طراحی این اتاق‌ها به گونه‌ای است که توسط یک پارتیشن شیشه‌ای به حمام ختم می‌شود و به واسطه درب‌های شیشه‌ای مهمانان می‌توانند در طول روز مناظر زیبا و حیرت انگیز رو به دریا را تماشا کنند.در این اتاق‌ها امکانات زیادی مانند سرویس خواب راحت،تهویه هوای مناسب، دیوارهای ضد صدا،دستگاه قهوه ساز و چایی ساز،بالکن اختصاصی رو به دریا، مینی بار، تلویزیون و یخچال وجود دارد.

امکانات عمومی هتل کوکون مالدیو

امکاناتی که این هتل در اختیار گردشگران و توریست ها می‌گذارد بسیار گسترده و زیاد می‌باشد.شاید به همین دلیل باشد که این هتل در بین گردشگران و توریستان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.اکثر کارکنان این هتل به زبان‌های زنده دنیا مانند ترکی،فرانسوی ،انگلیسی و عربی مسلط می‌باشند و به همین دلیل شما می‌توانید خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار کنید. از جمله خدمات و امکانات عمومی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان پرسرعت،کافی شاپ و امکانات تفریحی اشاره کرد.جالب است که بدانید در این هتل هر شب یک دیجی به صورت زنده برای مهمانان آهنگ می‌خواند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل کوکن مالدیو

این هتل امکانات رفاهی و تفریحی گسترده‌ای دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

غواصی

این هتل دارای یک مرکز غواصی می‌باشد که موقعیت دقیق آن جزیره مرجانی لوهویانی می‌باشدشما می‌توانید با غواصی در آب‌های این جزیره با سفر به زیر آب از زیبایی های زیر آب لذت ببرید.

مجموعه آبی

هتل کوکون مالدیو دارای یک مجموعه آبی بزرگ است که شامل استخر ویژه کودکان، سونای خشک،مرکز اسپا ،جکوزی  و مرکز ماساژ می‌شود. شما می‌توانید در صورت اقامت در این هتل به صورت رایگان از استخر و جکوزی و سونا این مجموعه استفاده کنید.

خدمات ورزشی

امکانات ورزشی یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات هتل کوکون مالدیو به گردشگران می‌باشد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید هر نوع ورزشی را که به آن علاقمند هستید را در سالن‌های ورزشی این هتل انجام دهید. این هتل دارای سالن بدنسازی، استخر مخصوص شنا،زمین بازی تنیس و والیبال می باشد.

هتل کوکون مالدیو

رستوران های هتل کوکون مالدیو

بدون شک یکی از مهمترین قسمت‌های یک هتل رستوران آن می‌باشد. هتل کوکون دارای ۳ رستوران است که همه آنها بسیار شیک و زیبا هستند.در این رستوران‌ها غذاهای محلی مالدیو، غذاهای مدیترانه‌ای،غذاهای اروپایی و همچنین غذا های مخصوص آسیایی شرقی در رستوران های این هتل برای سه وعده شام، ناهار و صبحانه توسط بهترین و مجرب‌ترین سرآشپزها طبخ می‌شود. مهمترین و اصلی‌ترین رستوران این هتل رستوران اختاپوس است که بیشتر در زمینه پختن غذاهای ایتالیایی،چینی و آسیایی فعالیت دارد. اگر به غذاهای بین المللی علاقمند هستید می‌توانید به رستوران مانتا بروید و از غذاهای بین المللی لذیذ این رستوران لذت ببرید. اگر به دنبال این هستید که غذای خود را در کنار ساحل و یک فضای باز بخورید میتوانید رستوران نخل را که بر اساس نخلستان‌های کشور عربستان طراحی شده است انتخاب کنید.

به جز این سه رستوران این هتل یک بار ساحلی دارد  که دارای یک سالن بازی و سالن استراحت می‌باشد در این بار شما می‌توانید در این بار انواع آبمیوه و تنقلات خوشمزه را سفارش دهید.به جز این بار یک بار دیگر به نام لوبی بار در کنار استخر این هتل قرار دارد که مخصوص سرو نوشیدنی‌های تازه و خنک است.

موقعیت مکانی هتل کوکون مالدیو

همانگونه که در قسمت قبلی مقاله نیز به آن اشاره کردیم این هتل در جزیره اکولهوفیلنو واقع شده است.شما با اقامت در این هتل به مکان‌های تفریحی و مکان‌های دیدنی کشور مالدیو دسترسی خوبی دارید.به شکلی که فاصله شما تا ساحل دایو یک کیلومتر، فاصله با ساحل پارک کودکان ۵۰۰ متر  فاصله این هتل تا مسجد الذکر نیز ۵۰۰ متر می‌باشد. ضمناً شما برای دیدن سایر مکان‌های دیدنی مالدیو می‌توانید از طریق هوایی یا دریایی اقدام کنید.

امکانات هتل

  • اینترنت بی سیم
  • ترانسفر فرودگاهی
  • پذیرش 24 ساعته
  • ساحل اختصاصی
  • لابی
  • استخر روباز
  • سالن بدنسازی
  • مرکز اسپا و سلامتی