دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا

افرادی که قصد سفر به کانادا را دارند، راه تقریبا دشواری را در پیش دارند. برای سفر به کانادا باید بسته به هدف خود از سفر مدارکی مورد نیاز را تهیه کنید.یکی از آسان ترین راه ها دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا است.

قبل از سفر به کانادا بهتر است از هزینه های زندگی در کانادا مطلع شوید. به طور کلی پیش از سفر به هر کشوری باید اطلاعاتی کلی درباره شرایط کشور، هزینه ها و قوانین جاری در کشور مقصد اطلاعات کسب کنید.

کشور کانادا برنامه های مهاجرتی متنوعی را برای علاقه مندان زندگی در این کشور تدارک دیده است. مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر، جاب آفر کانادا و برنامه اکسپرس اینتری امکان پذیر است.

همچنین انواع ویزاهای کاری، ویزای تحصیلی کانادا و از همه محبوبتر و پرتقاضاتر، ویزای توریستی کانادا برای افرادی که واجد شرایط هستند فراهم است.

بسته به هدف شما از سفر مدارک مورد نیاز ممکن است متفاوت باشد. برای مثال اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا و دریافت ویزای تحصیلی کانادا را دارید باید دارای نمره زبان انگلیسی یا فرانسه قابل قبول داشته باشید. تحصیل پزشکی در کانادا و تحصیل مهندسی در کانادا از پرتقاضاترین رشته های تحصیلی در این کشور هستند.

اگر قصد دریافت ویزای کاری کانادا را دارید باید با ارسال مدارک و تجربیات و سوابق کاری خود با یک کارفرمای کانادایی مذاکره کرده و از سمت او دعوت به کار شوید. با در دست داشتن دعوتنامه کاری و تهیه مدارک لازم می توانید برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام نمایید.

ویزای توریستی کانادا نیز با هدف بازدید کوتاه مدت از کانادا و دیدار اقوام، درمان و یا شرکت در کنفرانس و یا نمایشگاه درخواست می شود.

برای موفقیت در دریافت ویزای توریستی کانادا باید دارای سابقه سفر خوبی بوده و پیشینه کیفری نیز نداشته باشید. ویزای توریستی کانادا به شکل مولتی صادر می شود و متقاضی می تواند در هر بار ورود تا 6 ماه در کانادا حضور داشته باشد.

یکی دیگر از روش های سفر به کانادا دریافت پاسپورت کشور دیگری مانند دومینیکا است. که درادامه به چگونگی انجام آن می پردازیم.

دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا

شرایط دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا

اخذ ویزای کانادا دشواری های خود را دارد، از مشکلات کمبود یا نقص در مدارک گرفته، تا نداشتن تمکن مالی برای هزینه های سفر. به همین جهت متقاضیان ترجیح می دهند آسانترین و کم دردسرترین روش را برای اخذ ویزای کانادا پیش رو داشته باشند. دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا یکی از روش های آسان اخذ ویزای کانادا است.

درباره دومینیکا

دومینیکا جزیره ای در دریای کارائیب است. ساکنان این کشور به زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند. این جزیره سابقا یکی از مستعمره های انگلیس بوده و به تازگی اعلام استقلال کرده است. به همین جهت یکی از مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا سفر به انگلیس بدون نیاز به اخذ ویزا است.

دریافت پاسپورت دومینیکا دارای مزایای بسیاری است که یکی از آنها اخذ ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا میباشد. برای دریافت پاسپورت دومینیکا کار سختی در پیش ندارید، حتی نیاز نیست در این کشور زندگی کنید.

می توانید با سرمایه گذاری در دومینیکا فرصت دریافت پاسپورت این کشور را به دست آورید. یکی از کشورهایی که با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید بدون نیازبه اخذ ویزا به آن سفر کنید کشور کانادا است.

با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیشتر از 140 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنید. افرادی که علاقه مند هستند بی دردسر به نقاط مختلف دنیا سفر کنند می توانند از امتیاز داشتن پاسپورت دومینیکا بهره ببرند.

کانادا جزو کشورهایی است که متقاضی سفر به این کشور می تواند با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون نیازبه ویزا به آن سفر کند و دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است. بنابراین دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است.

با پاسپورت دومینیکا می‌توانید تا 3 ماه یا در نهایت 180 روز به کانادا سفر کرده و در آنجا بمانید. پاسپورت دومینیکا امکان دریافت ویزای مالتی کانادا را به راحتی به شما می دهد.

مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا

برای دریافت شهروندی یا پاسپورت دومینیکا مراحل زیر را باید انجام دهید:

1.تکمیل فرم های مربوطه و دریافت شماره پرونده

2.ارسال و تهیه مدارک خواسته شده

3.بعد از بررسی پرونده و انجام تحقیقات بر روی کیس از طرف دولت نامه ای مبنی بر اعلام نظر بر روی پرونده اعلام میشود

4.بعداز تایید پرونده متقاضی میبایست هزینه های درخواست شده را به حساب دولت واریز کند و سپس پاسپورت خود را دریافت نماید

اگر قصد سفر به کانادا و دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا را دارید با ما تماس بگیرید.

 

دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا

کدام یک از اعضای خانواده را می‌توان تحت پوشش قرار داد؟

بر اساس قوانین این کشور، افراد زیر واجد شرایط هستند:

  • همسر فرد متقاضی
  • فرزند فرد متقاضی که کمتر از ۱۸ سال دارد.
  • فرزندی که به طور کامل توسط والدینش حمایت می‌شود، ۱۸ تا ۳۰ ساله است و از ۱۸ سالگی نیز در یک مجموعه آموزشی معتبر تحصیل کرده است.
  • دختر مجرد 30 ساله‌ای که با والدین خود زندگی می‌کند و تحت حمایت کامل آن‌هاست.
  • فرزندی که مشکل جسمی یا ذهنی داشته و به طور کامل توسط والدین حمایت می‌شود.
  • والدین یا پدربزرگ و مادربزرگی که بالای ۵۵ سال داشته و با متقاضی اصلی زندگی می‌کنند و تحت حمایت کامل او قرار دارند.
  • علاوه بر اعضای گفته شده فرزندان جدید شهروندان دومینیکا نیز می‌توانند بدون پرداخت مبلغی اضافی، شهروندی کشور دومینیکا را دریافت نمایند.

پس از دریافت پاسپورت دومینیکا باید در آنجا زندگی کنم؟

برای اخذ شهروندی کشور دومینیکا از راه سرمایه گذاری هیچ گونه شرط اقامتی ذکر نشده حتی متقاضیان پاسپورت، نیازی به بازدید از این کشور برای حفظ شهروندی نخواهند داشت.
به علاوه همواره تمدید پاسپورت دومینیکا بدون قید و شرط برای تمامی شهروندان امکان پذیر است.

 

ghasrangasht call banner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *